Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ...Comfuzio και Πιπερόπουλος – «aeroplano…»

  Στα Blogs 12 & 13 Αυγούστου 2017

     Κάποιος παλιός μου φοιτητής, και τώρα πια φίλος, ανέσυρε από το Youtube και μου το έστειλε το video με τα 3 πρώτα «παιδιά» του comfuzio
     τον Αντώνη Παραρά (που πέθανε στα 29 του από λευχαιμία), του Αντώνη Κανάκη και του Σωτήρη Καλυβάτση.
  
  
     Είχαμε γνωριστεί από την εποχή που έκανα και εγώ την Σαββατιάτικη εκπομπή στην ΕΤ-3 με τίτλο το δικό μου σλόγκαν που το έκανα τίτλο βιβλίου μου που κυκλοφορεί στα ελληνικά και αγγλικά:

     "Επικοινωνώ άρα Υπάρχω!"

     Το αεροπλάνο πρόκειται να πέσει και οι δύο πιλότοι Παραράς  - Κανάκης, αφού η αεροσυνοδός (Καλυβάτσης) λιποθυμά, καλούν τον κ Πιπερόπουλο (τον κατάλληλο  - ειδικό - άνθρωπο για την περίπτωση) που πάσχει από τραυλισμό («κεκεδίζει») τον οποίο εντοπίζει ο πιλότος Κανάκης στη λίστα επιβατών του μοιραίου αεροσκάφους να ανακοινώσει στους επιβάτες  τα τραγικά νέα «το αεροπλάνο χάλασε και θα πέσει...»