Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Μη «πυροβολείτε» την κ Ρεπούση!...

Δημοσιεύθηκε στα blogs 31 / Μαίου / 2013

      Υιός Σμυρνιάς μητέρας (της αείμνηστης Αναστασίας, ‘Στάσας’, Παναγιωτίδου) και του Πόντιου εκ Ρωσίας πατέρα (του αείμνηστου Παναγιώτη Πιπερόπουλου) εγώ που γεννήθηκα στην Κατερίνη και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη της Μακεδονίας θα σας ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΩ με το σύντομο σημερινό μου σχόλιό!
      Γιατί θα υπογραμμίσω το γεγονός ότι η συνάδελφος κ Ρεπούση (στην πανεπιστημιακή μας ιδιότητα και όχι την βουλευτική καθότι εγώ ήμουν και παραμένω εκτός Βουλής) και τότε που έγραψε το σχολικό της βιβλίο για την Καταστροφή της Σμύρνης και τώρα με το δήθεν ‘αντί’ ρατσιστικό Νομοσχέδιο της εγχώριας τρόικας ΕΔΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΡΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ…
      Σαφώς και δεν θα ήθελα ποτέ να διασταυρωθούν οι δρόμοι μας αλλά την συγχαίρω δημοσίως που ασκεί το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να δρα κατά συνείδηση!..
      ΣΑΦΩΣ και διαφωνώ μαζί της κάθετα, οριζόντια, και διαγώνια!..
.      Όμως οι κκ Κουβέλης, και ιδιαίτερα ο κ Σαμαράς, που με μονοκονδυλιά είχε διαγράψει βουλευτές του που ΕΔΡΑΣΑΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ εφόσον μέχρι στιγμής ΔΕΝ έχουν διαγράψει την κ Ρεπούση ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και προς αυτούς στρέφεται ο δικός μου θυμός (η απογοήτευση μου ΚΑΙ με τους 3 μαράθηκε προ καιρού…)
      Φρονώ ότι για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα που διαφωνεί με τις θέσεις της κ Ρεπούση οι κκ Σαμαράς, Κουβέλης και Βενιζέλος είναι αυτοί πρέπει να γίνουν αποδέκτες του θυμού μας!…
      Για όλους εμάς, τους δήθεν ‘ρατσιστές’ ‘Έλληνες, θα ήθελα να υπενθυμίσω στους 3 Συν-Πρωθυπουργούς μας ότι οι έννοιες της ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ και της ΞΕΝΙΤΙΑΣ είναι συνυφασμένες με την ιστορία του γένους των Ελλήνων στο οποίο και αυτοί ανήκουν.
      Εγώ και εκατομμύρια συμπατριωτών μας ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ αλλά και οι υπόλοιποι συμπατριώτες μας ξέρουν τι σημαίνει ΞΕΝΙΤΙΑ…
       Τολμώ να γράψω πως πιστεύω ότι ΔΕΝ υπάρχει ελληνική οικογένεια που δεν έχει ένα ή περισσότερα μέλη της με την ιδιότητα του πρόσφυγα ή του ξενιτεμένου!...
      Εγώ γεννήθηκα από πρόσφυγες γονείς και έμαθα την ξενιτιά στα 18 μου όταν βρέθηκα υπότροφος φοιτητής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης…
      Δεν γνωρίζω προσωπικά εάν οι κκ Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης έχουν προσωπικές εμπειρίες ‘προσφυγιά’ ή ‘ξενιτιάς’ και αυτό το αναφέρω χωρίς πρόθεση να υποτιμήσω τη δική τους κατανόηση για αυτές τις δύο ιδιότητες του ΕΘΝΟΥΣ των Ελλήνων…
      Αγωνιώ, όμως, να δω πώς θα ψηφίσουν συγγενικά μου πρόσωπα και φίλοι που είναι βουλευτές στα 3 Κόμματα της συγκυβέρνησης και έχουν Μικρασιατική και Ποντιακή καταγωγή….

      Περιμένω, την ψηφοφορία με μεγάλη αγωνία!..